Wednesday, April 29, 2009

Emailtunai Programs

Wah skrang email tunai dah makin menarik.. dulu diaorang just daftar sorang 50 sen skrang ni dah tukar kepada pay per click macam nuffnang ngan youth says juga bagi mengalakkan keuntungan pada pelabur.. hanya 10 ringgit je daftar and setiap kali orang klik korang leh dapat:

Pay Per Click! Member korang klik kat link korang!!

  • 1 Sen - 50 Sen Setiap Pelawat
  • Komisen di naikan mengikut kuantiti & kualiti pelawat
  • Jana RM10 - RM50 Sehari
  • *Pelawat dari Malaysia sahaja sah!

Pay Per Sale: Member yang join affliate korang

  1. RM5.00 - RM10.00 setiap penyertaan affiliate baru.
  2. 10 Tahap Kemahiran ... Komisen di naikan mengikut tahap kemahiran anda setiap bulan.
  3. Jana RM100 - RM300 Seminggu
So setelah aku survey dan jalankan kajian dalam masa 3 minggu ni aku dapati sesuai untuk kita buat. So dengan officialnya aku sahkan yang sumber ini boleh dipercayai.. ingat get up to date dengan business modal kecik yang boleh datang untung dan bukan penipuan.. Aku akan up to date lagi business yang ada. kepada yang bagi link suh siasat email tunai aku galakkan ko masuk ni orait babeh..

NAK JOIN SILA KLIK LINK NI: AKU DAH DAPAT 12 HINGGIT 15 HARI MASUK MENDA NI BAGUS TUL SATU LAGI KEJAYAAN SELAIN YOUTHSAYS DAN NUFFNANG!! KLIK GAMBAR DIBAWAH.. TERBUKA UNTUK SEMUA BLOGGERS MALAYSIA



KLIK SINI

No comments: